Διεύθυνση Οικονομικού - Δημοσιονομικού Ελέγχου

Αρμοδιότητες

Στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού Δημοσιονομικού Ελέγχου ανάγονται ιδίως η συγκέντρωση και επεξεργασία των αναγκαίων στοιχείων για την κατάρτιση, τροποποίηση και παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού της Περιφέρειας, του απολογισμού και κάθε οικονομικής κατάστασης, καθώς και η διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, ο έλεγχος, εκκαθάριση και εντολή πληρωμής όλων των δαπανών της Περιφέρειας. Η Διεύθυνση Οικονομικού - Δημοσιονομικού Ελέγχου έχει επίσης ως αρμοδιότητα την καταγραφή, αξιοποίηση και προστασία της περιουσίας της Περιφερειακής Ενότητας, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων, την πληρωμή κάθε είδους δαπάνης και τη λογιστική και ταμειακή διαχείριση, την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού και της αντιμισθίας των αιρετών εκπροσώπων. Καθήκοντα Προϊσταμένου Οικονομικών Υπηρεσιών (Π.Ο.Υ.) εκτελεί ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικού - Δημοσιονομικού Ελέγχου, ο οποίος είναι και αποκλειστικά υπεύθυνος για τις αρμοδιότητες οι οποίες αφορούν στη δημοσιονομική διαχείριση της Περιφέρεια, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 4270/2014 (Α΄ 143).

Διάρθρωση και αρμοδιότητες Tμημάτων

Η Διεύθυνση Οικονομικού - Δημοσιονομικού Ελέγχου έχει αρμοδιότητα σε όλη την Περιφέρεια και την απαρτίζουν οι εξής οργανικές μονάδες:

Το Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. τη συγκέντρωση και επεξεργασία των αναγκαίων στοιχείων, που αφορούν στην κατάρτιση, τροποποίηση και παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού, στη σύνταξη του απολογισμού και των λοιπών οικονομικών καταστάσεων, στη μελέτη της δανειοληπτικής δυνατότητας της Περιφέρειας, την παρακολούθηση και εποπτεία των οικονομικών μεγεθών από όλες τις πηγές χρηματοδότησης,

     

  2. την αποτελεσματική διαχείριση και το συντονισμό των ενεργειών που αφορούν και έχουν επίπτωση στην κατάρτιση, αναθεώρηση και υλοποίηση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) που περιλαμβάνει τις ετήσιες και μεσοπρόθεσμες δημοσιονομικές προβλέψεις,

  3. την παρακολούθηση των οικονομικών εξελίξεων και την τήρηση όλων των οδηγιών του Υπουργείου Οικονομικών και του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους σχετικά με την κατάρτιση και αναθεώρηση του ΜΠΔΣ και του προϋπολογισμού σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά τη διάρκεια του έτους.

 

Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας είναι αρμόδιο για τη διεξαγωγή όλων των συναφών με την ταμειακή διαχείριση υποθέσεων και ιδίως για:

  1. την διενέργεια των πληρωμών και της εξόφλησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη: πληρωμές των δικαιούχων και των βεβαιωμένων οφειλών αυτών όπως και για την απόδοση των κρατήσεων ενταλμάτων,

     

  2. την τήρηση αρχείων, παραστατικών και βιβλίων, που προβλέπονται από σχετικές διατάξεις περί ταμειακής διαχείρισης,

  3. την καταχώρηση των εισπραχθέντων εσόδων σε συνεργασία με το Τμήμα Εσόδων,

  4. την ενημέρωση του Τμήματος Εσόδων για τις εισπράξεις όπως και τυχόν εκκρεμότητες αυτών,

  5. παρακολουθεί και μεριμνά για την ομαλή λειτουργία και την επίλυση των εκκρεμοτήτων που προκύπτουν.

 

Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας είναι αρμόδιο για τη διεξαγωγή όλων των συναφών με την ταμειακή διαχείριση υποθέσεων και ιδίως για:

  1. την διενέργεια των πληρωμών και της εξόφλησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη: πληρωμές των δικαιούχων και των βεβαιωμένων οφειλών αυτών όπως και για την απόδοση των κρατήσεων ενταλμάτων,

  2. την τήρηση αρχείων, παραστατικών και βιβλίων, που προβλέπονται από σχετικές διατάξεις περί ταμειακής διαχείρισης,

  3. την καταχώρηση των εισπραχθέντων εσόδων σε συνεργασία με το Τμήμα Εσόδων,

  4. την ενημέρωση του Τμήματος Εσόδων για τις εισπράξεις όπως και τυχόν εκκρεμότητες αυτών,

  5. παρακολουθεί και μεριμνά για την ομαλή λειτουργία και την επίλυση των εκκρεμοτήτων που προκύπτουν.

 

Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας είναι αρμόδιο για τη διεξαγωγή όλων των συναφών με την ταμειακή διαχείριση υποθέσεων και ιδίως για:

  1. την διενέργεια των πληρωμών και της εξόφλησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη: πληρωμές των δικαιούχων και των βεβαιωμένων οφειλών αυτών όπως και για την απόδοση των κρατήσεων ενταλμάτων,

     

  2. την τήρηση αρχείων, παραστατικών και βιβλίων, που προβλέπονται από σχετικές διατάξεις περί ταμειακής διαχείρισης,

  3. την καταχώρηση των εισπραχθέντων εσόδων σε συνεργασία με το Τμήμα Εσόδων,

  4. την ενημέρωση του Τμήματος Εσόδων για τις εισπράξεις όπως και τυχόν εκκρεμότητες αυτών,

  5. παρακολουθεί και μεριμνά για την ομαλή λειτουργία και την επίλυση των εκκρεμοτήτων που προκύπτουν.

  

Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, την τήρηση των περί αναλήψεων υποχρεώσεων διατάξεων, καθώς και την τήρηση του Μητρώου δεσμεύσεων,

  2. τον έλεγχο νομιμότητας και κανονικότητας των δαπανών, με βάση τα νόμιμα δικαιολογητικά αυτών, την εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών της έδρας της Περιφέρειας και της περιφερειακής ενότητας Αχαΐας, και την προώθηση τους εφόσον απαιτείται στα οικεία αρμόδια όργανα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, τόσο των χρηματικών ενταλμάτων, όσο και των συμβάσεων που υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο αυτού,

  3. την έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών της Π.Ε. Αχαΐας, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο,

  4. την τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημοσίων υπαλλήλων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και την εισήγηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,

  5. τη σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας της δαπάνης και την υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ. Κράτους), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 26 του ν. 4270/2014, όπως ισχύει,

  6. τον έλεγχο τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και στην παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης,

  7. τη σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. βδ του άρθρου 66 του ν. 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων προεδρικού διατάγματος,

  8. την κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα,

  9. την κατάρτιση του σχεδίου απόφασης της Ανάληψης Υποχρέωσης κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος από τον Διατάκτη,

  10. τη συγκέντρωση και τον αρχικό έλεγχο των δικαιολογητικών των δαπανών που αφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας και την προώθηση αυτών για έλεγχο και εκκαθάριση,

  11. την προώθηση της απόφασης έκδοσης Χρηματικών Ενταλμάτων Προπληρωμής (ΧΕΠ) και πάγιας προκαταβολής, καθώς και την παρακολούθησή τους,

  12. τη σύνταξη των εισηγήσεων προς την Περιφερειακή Επιτροπή, μετά από έλεγχο των κωδικών του προϋπολογισμού για την διαθεσιμότητα πιστώσεων, των δαπανών που αφορούν αποκλειστικά στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού και στην άμεση προώθηση των σχετικών πληρωμών,

  13. την καταχώριση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του Μητρώου αυτών,

  14. την τήρηση των λογιστικών βιβλίων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης - Δημοσιονομικού Ελέγχου Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. τη συγκέντρωση και επεξεργασία στοιχείων για την κατάρτιση - τροποποίηση - παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού και προώθησης τους στο Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών,

     

  2. τη σύνταξη απολογισμού και λοιπών οικονομικών καταστάσεων και προώθησης τους στο Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών,

  3. τον έλεγχο νομιμότητας και κανονικότητας των δαπανών, με βάση τα νόμιμα δικαιολογητικά αυτών, την εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών της περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, και την προώθηση τους εφόσον απαιτείται στα οικεία αρμόδια όργανα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, τόσο των χρηματικών ενταλμάτων, όσο και των συμβάσεων που υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο αυτού,

  4. την έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο,

  5. την τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημοσίων υπαλλήλων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και την εισήγηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,

  6. την κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα,

  7. την προώθηση της απόφασης έκδοσης Χρηματικών Ενταλμάτων Προπληρωμής (ΧΕΠ) και πάγιας προκαταβολής, καθώς και την παρακολούθησή τους,

  8. τη σύνταξη των εισηγήσεων προς την Περιφερειακή Επιτροπή, μετά από έλεγχο των κωδικών του Προϋπολογισμού για την διαθεσιμότητα πιστώσεων, των δαπανών που αφορούν αποκλειστικά στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού και στην άμεση προώθηση των σχετικών πληρωμών,

  9. την καταχώριση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του Μητρώου αυτών,

  10. την τήρηση των λογιστικών βιβλίων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης - Δημοσιονομικού Ελέγχου Π.Ε. Ηλείας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. τη συγκέντρωση και επεξεργασία στοιχείων για την κατάρτιση - τροποποίηση - παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού και προώθησης τους στο Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών,

     

  2. τη σύνταξη απολογισμού και λοιπών οικονομικών καταστάσεων και προώθησης τους στο Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών,

  3. τον έλεγχο νομιμότητας και κανονικότητας των δαπανών, με βάση τα νόμιμα δικαιολογητικά αυτών, την εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών της περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, και την προώθηση τους εφόσον απαιτείται στα οικεία αρμόδια όργανα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, τόσο των χρηματικών ενταλμάτων, όσο και των συμβάσεων που υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο αυτού,

  4. την τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημοσίων υπαλλήλων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και την εισήγηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,

  5. την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημοσίων υπολόγων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και την εισήγηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,

  6. την κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα,

  7. τη συγκέντρωση και τον αρχικό έλεγχο των δικαιολογητικών των δαπανών που αφορούν στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας και την προώθηση αυτών για έλεγχο και εκκαθάριση,

  8. την προώθηση της απόφασης έκδοσης Χρηματικών Ενταλμάτων Προπληρωμής (ΧΕΠ) και πάγιας προκαταβολής, καθώς και την παρακολούθησή τους,

  9. τη σύνταξη των εισηγήσεων προς την Περιφερειακή Επιτροπή, μετά από έλεγχο των κωδικών του Προϋπολογισμού για την διαθεσιμότητα πιστώσεων, των δαπανών που αφορούν αποκλειστικά στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού και στην άμεση προώθηση των σχετικών πληρωμών,

  10. την καταχώριση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του Μητρώου αυτών,

  11. την τήρηση των λογιστικών βιβλίων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

Το Τμήμα Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. τη συγκέντρωση των υποβαλλομένων αιτημάτων των υπηρεσιών της Π.Ε. Αχαΐας και Έδρας, την επεξεργασία και κατάρτιση του ετήσιου προγράμματος προμηθειών και την υποβολή του για έγκριση αρμοδίως,
  2. τη διενέργεια των διαγωνιστικών διαδικασιών ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων προμηθειών και γενικών υπηρεσιών σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία,

  3. τη μέριμνα για την ομαλή λειτουργία της αποθήκης,

  4. τη φύλαξη και αρχειοθέτηση των εγγυητικών επιστολών, καθώς και την μέριμνα για την επιστροφή τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη νομοθεσία,

  5. τη διενέργεια των διαγωνιστικών διαδικασιών, κατόπιν υποβολής των σχετικών αιτημάτων και απαραίτητων στοιχείων των ενδιαφερόμενων υπηρεσιών της Π.Ε. Αχαΐας και Έδρας, για την μίσθωση ακινήτου στα πλαίσια στέγασης ή μεταστέγασης τους.

 

Το Τμήμα Εσόδων είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την είσπραξη εσόδων, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Π.Δ.Ε. οι οποίες παρέχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν οποιαδήποτε μορφή εσόδου (π.χ. έσοδα από φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα και άλλες πηγές),
  2. την βεβαίωση ανείσπραχτων εσόδων καθώς και για την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων για τα ανείσπραχτα έσοδα σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Π.Δ.Ε.,

  3. την καταχώρηση των εσόδων της Π.Ε. Αχαΐας και Έδρας,

  4. την παρακολούθηση, τον έλεγχο και συντονισμό των εσόδων της Περιφέρειας σε συνεργασία με τα Τμήματα Ταμειακών Υπηρεσιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Αχαΐας και Έδρας, Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας.

 

Το Τμήμα Περιουσίας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την τήρηση του αρχείου των ακινήτων της Περιφερειακής Ενότητας και τη μέριμνα για την αξιοποίηση των ακινήτων αυτών,

     

  2. τη συγκέντρωση των πάσης φύσεως τίτλων και σχεδιαγραμμάτων της ακίνητης περιουσίας της Περιφερειακής Ενότητας,

  3. την κατάρτιση, επικαιροποίηση και φύλαξη φακέλου για κάθε ακίνητο της Περιφερειακής Ενότητας που περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που θεμελιώνουν τα επί του ακινήτου δικαιώματα ιδιοκτησίας της Περιφερειακής Ενότητας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις,

  4. την περιφρούρηση των διακιωμάτων κυριότητας, νομής και κατοχής επί της ακίνητης περιουσίας της Περιφερειακής Ενότητας,

  5. τη μέριμνα για τη νόμιμη και τυπική παραχώρηση χρήσης του κάθε ακινήτου που βρίσκεται υπό την εποπτεία του,

  6. την εισήγηση στο αρμόδιο συλλογικό όργανο την παραχώρηση ακινήτων σύμφωνα με αιτήσεις ενδιαφερομένων φορέων,

  7. την εισήγηση στο αρμόδιο συλλογικό όργανο την αποδοχή κληροδοτημάτων σύμφωνα με αιτήσεις ενδιαφερομένων για την κληροδότηση,

  8. τη μέριμνα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας για να περιέλθουν στην Περιφερειακή Ενότητα κληροδοτούμενα ακίνητα,

  9. τη μέριμνα για την επωφελέστερη διάθεση της ακίνητης περιουσίας της Περιφερειακής Ενότητας και γενικά πάσης φύσεως μονίμων ή προχείρων εγκαταστάσεων αυτού,

  10. την τήρηση βιβλίων από τα οποία φαίνονται οι μισθωτές για κάθε ένα από τα ακίνητα, ο σκοπός της χρήσεως, το μίσθωμα, ο χρόνος ενάρξεως και λήξεως της μίσθωσης, καθώς και ιδιαίτερο φάκελο για κάθε μίσθωση,

  11. την τήρηση βιβλίων από τα οποία φαίνεται σε ποια ακίνητα είναι εκμισθώτρια η Περιφερειακή Ενότητα, οι μισθωτές για κάθε ένα από αυτά τα ακίνητα, ο σκοπός της χρήσεως, το μίσθωμα, ο χρόνος ενάρξεως και λήξεως της μίσθωσης, καθώς και ιδιαίτερο φάκελο για κάθε μίσθωση,

  12. την βεβαίωση γενικά των μισθωμάτων εκ των ακινήτων,

  13. την παρακολούθηση της χρήσης μισθωμένων ακινήτων από τους μισθωτές που έχουν υπογράψει το σχετικό συμφωνητικό και δεν επιτρέπει την υπεκμίσθωση σε τρίτους,

  14. την παρακολούθηση της καταβολής από τους μισθωτές του μισθώματος και την ενέργεια σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Οικονομικών και τη Νομική Διεύθυνση για την αποβολή των μη συνεπών μισθωτών και την περαιτέρω διαδικασία για την είσπραξη οφειλόμενων μισθωμάτων,

  15. την επιμέλεια για τη διενέργειας των πάσης φύσεως διαγωνιστικών διαδικασιών, προς εκμίσθωση / μίσθωση ακινήτων,

  16. την παραλαβή και τήρηση αρχείου Εγγυητικών Επιστολών σχετικών με τις αρμοδιότητές του,

  17. την επιμέλεια για την παραχώρηση χρήσης ή κυριότητας ακινήτων από το Δημόσιο προς την Περιφερειακή Ενότητα,

  18. την τήρηση αρχείου φακέλων κυριότητας αγορών, απαλλοτριώσεων,

  19. τη συνεργασία με τις Διευθύνσεις της Περιφερειακής Ενότητας για τη συντέλεση απαλλοτριώσεων και την αγορά ακινήτων,

  20. τη μέριμνα για τη μίσθωση ακινήτων, για την κάλυψη αναγκών της Περιφερειακής Ενότητας σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,

  21. την αποστολή στο Τμήμα Εσόδων βεβαιωτικών καταλόγων μισθωμάτων ακινήτων και την ενημέρωση για τα μισθώματα των ακινήτων, το ύψος των μισθωμάτων, την καταβολή αυτών και για οποιαδήποτε αλλαγή πραγματοποιηθεί.

 

Το Τμήμα Μισθοδοσίας Π.Ε. Αχαΐας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού των υπηρεσιών της έδρας και της Περιφερειακής Ενότητας, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, ανεξαρτήτως σχέσεως εργασίας, μετακλητών, καθώς και της αντιμισθίας, των εξόδων κίνησης και των αποζημιώσεων από τη συμμετοχή σε συνεδριάσεις των αιρετών οργάνων όλης της Περιφέρειας,

     

  2. τη μέριμνα για την απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, την τήρηση σχετικών αρχείων και την έκδοση κάθε μορφής βεβαίωσης μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και τη σύνταξη των δικαιολογητικών συνταξιοδότησης,

  3. τη συγκέντρωση, καταχώρηση και αποστολή των οικονομικών στοιχείων που απαιτούνται, τόσο για τη συμπλήρωση του Δελτίου Απογραφής Υπηρεσιακής Κατάστασης (ΔΑΥΚ) του Υπουργείου Οικονομικών για την απονομή κύριας σύνταξης, όσο και για την χορήγηση εφάπαξ και λοιπών αποζημιώσεων στους υπαλλήλους που συνταξιοδοτούνται,

  4. την τήρηση του μητρώου του μισθοδοτούμενου προσωπικού των υπηρεσιών της έδρας και της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας,

  5. την υποβολή της μηνιαίας δήλωσης στη μηχανογραφική εφαρμογή της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων των πάσης φύσεων αποδοχών της Περιφερειακής Ενότητας.

 

Το Τμήμα Μισθοδοσίας Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού της Περιφερειακής Ενότητας, ανεξαρτήτως σχέσεως εργασίας,

  2. τη μέριμνα για την απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, την τήρηση σχετικών αρχείων και την έκδοση κάθε μορφής βεβαίωσης μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και τη σύνταξη των δικαιολογητικών συνταξιοδότησης,

  3. την τήρηση του μητρώου του μισθοδοτούμενου προσωπικού της Περιφερειακής Ενότητας,

  4. την υποβολή της μηνιαίας δήλωσης στη μηχανογραφική εφαρμογή της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων των πάσης φύσεων αποδοχών της Περιφερειακής Ενότητας.

 

Το Τμήμα Μισθοδοσίας Π.Ε. Ηλείας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού της Περιφερειακής Ενότητας, ανεξαρτήτως σχέσεως εργασίας,

     

  2. τη μέριμνα για την απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, την τήρηση σχετικών αρχείων και την έκδοση κάθε μορφής βεβαίωσης μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και τη σύνταξη των δικαιολογητικών συνταξιοδότησης,

  3. την τήρηση του μητρώου του μισθοδοτούμενου προσωπικού της Περιφερειακής Ενότητας,

  4. την υποβολή της μηνιαίας δήλωσης στη μηχανογραφική εφαρμογή της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων των πάσης φύσεων αποδοχών της Περιφερειακής Ενότητας.

 

Το Τμήμα Γραμματείας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την οργάνωση, ταξινόμηση και τήρηση του πρωτοκόλλου καθώς και του φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου της Διεύθυνσης,

     

  2. τη διεκπεραίωση και διακίνηση της αλληλογραφίας της Διεύθυνσης και των Τμημάτων,

  3. την επικύρωση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, οποιονδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών, τα οποία τηρούνται στο αρχείο της Διεύθυνσης

 

επιστροφή στην κορυφή

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας σε αυτόν. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο αποδέχεστε την αποθήκευση των cookies στη συσκευή σας. Λεπτομέρειες για την Πολιτική Ιδιωτικότητας στο σύνδεσμο privacy policy.

Αποδέχομαι τα cookies από αυτόν τον ιστότοπο.