Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2025
Ροή ενημέρωσης:

Διεύθυνση Διοίκησης

Αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοίκησης ανάγονται ιδίως στη διοικητική υποστήριξη των υπηρεσιών της Περιφέρειας, στη συνδρομή των οργάνων των υπηρεσιών αυτών για την εκπλήρωση των στόχων τους και της αποστολής τους, στο σχεδιασμό και την επίβλεψη  εφαρμογής βελτιώσεων στη διοικητική τους οργάνωση, στην επεξεργασία στοιχείων για την εκτίμηση των αναγκών των υπηρεσιών σε προσωπικό, στη διαχείριση όλων των θεμάτων διοίκησης προσωπικού, καθώς και στα θέματα σχετικά με τη διενέργεια των εκλογών και τέλος στην εύρυθμη λειτουργία των συλλογικών οργάνων της Περιφέρειας.

Διάρθρωση και αρμοδιότητες Tμημάτων

Η Διεύθυνση Διοίκησης έχει αρμοδιότητα σε όλη την Περιφέρεια και στην Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας και απαρτίζεται από τις εξής οργανικές μονάδες:

Το Τμήμα Οργάνωσης και Αξιοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. τον προγραμματισμό και την υποβολή αιτημάτων για την πρόσληψη τακτικού και έκτακτου προσωπικού συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων μίσθωσης έργου για τη στελέχωση των Υπηρεσιών της Περιφέρειας,

     

  2. τη μέριμνα για τη βελτίωση της λειτουργίας των Υπηρεσιών της Περιφέρειας στο πλαίσιο της συγκέντρωσης, αξιολόγησης, επεξεργασίας και αξιοποίησης στοιχείων, προτάσεων και απόψεων σχετικά με την διόρθωση, αναβάθμιση και τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Λειτουργίας,

  3. τη μέριμνα για την τήρηση του Ψηφιακού Οργανογράμματος και των Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας, καθώς και για την τήρηση της κατάστασης των οργανικών θέσεων της ΠΔΕ,

  4. τη μηχανογράφηση του ανθρώπινου δυναμικού και την συγκέντρωση, επεξεργασία και αποστολή σχετικών στοιχείων,

  5. την παρακολούθηση και προετοιμασία των διαδικασιών στοχοθεσίας, αξιολόγησης των υπαλλήλων της έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας και επιλογής προϊσταμένων, σε συνεργασία με το Τμήμα Προσωπικού που τηρεί το φυσικό αρχείο του μητρώου των υπαλλήλων,

  6. τη μέριμνα για την εισαγωγική εκπαίδευση και την επιμόρφωση των υπαλλήλων, τη σχεδίαση και οργάνωση προγραμμάτων εκπαίδευσης ειδικού ενδιαφέροντος,

  7. το συντονισμό των απαιτούμενων ενεργειών για τον προγραμματισμό και την πραγματοποίηση της πρακτικής άσκησης φοιτητών Α.Ε.Ι., ασκούμενων δικηγόρων, σπουδαστών Μαθητείας ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, σπουδαστών ΕΠΑΛ-Μεταλυκειακού Έτους, σπουδαστών δημόσιων και ιδιωτικών Ι.Ε.Κ.,

  8. την κατάρτιση του ετήσιου καταλόγου υπόχρεων σε δήλωση περιουσιακής κατάστασης (ΔΠΚ) και δήλωση οικονομικών συμφερόντων (ΔΟΣ) της ΠΔΕ,

  9. τον έλεγχο και την αποστολή στην αρμόδια Υπηρεσία του Ελεγκτικού Συνεδρίου των υπεύθυνων δηλώσεων του ν.1256/1982 για τις πρόσθετες αμοιβές των υπαλλήλων της έδρας και Π.Ε. Αχαΐας,

  10. την εφαρμογή διαδικασιών, συστημάτων και εργαλείων ποιότητας και βελτίωσης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας της Διεύθυνσης,

  11. την προετοιμασία και διεξαγωγή των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο και στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο,

  12. τη διενέργεια των εκλογών για την ανάδειξη μελών του Ελληνικού και Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, των Δημοτικών και Περιφερειακών Αρχών, καθώς και των δημοψηφισμάτων.

 

Το Τμήμα Προσωπικού τηρεί το προσωπικό μητρώο των υπαλλήλων, είναι αρμόδιο για όλα τα θέματα που άπτονται της υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού της έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας και ιδίως για:

  1. το συντονισμό των απαιτούμενων ενεργειών και την έκδοση όλων των ατομικών πράξεων του προσωπικού που απασχολείται στις Υπηρεσίες της έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και ιδιότητα και αφορούν το διορισμό, την πρόσληψη, τοποθέτηση, μονιμοποίηση, μετακίνηση, απόσπαση, μετάταξη, λύση υπαλληλικής σχέσης και συνταξιοδότηση υπαλλήλων κλπ.,

     

  2. τον έλεγχο και τη χορήγηση των προβλεπόμενων αδειών (αναρρωτικών, ειδικών, άνευ αποδοχών, εξετάσεων κλπ.) στους υπαλλήλους της έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας,

  3. την έκδοση κανονιστικών πράξεων όπως, ορισμός Αντιπεριφερειαρχών, μεταβίβαση αρμοδιοτήτων, εξουσιοδότηση υπογραφής κ.λπ.,

  4. τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη των υπαλλήλων της έδρας και της ΠΕ Αχαΐας σύμφωνα με τις κείμενες νομοθετικές διατάξεις,

  5. τη σύσταση και τη συγκρότηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, του Συμβουλίου Επιλογής προϊσταμένων και της Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης και λοιπών επιτροπών και ομάδων που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοίκησης,

  6. την εφαρμογή της πειθαρχικής διαδικασίας κατά τις κείμενες διατάξεις,

  7. τη σύνταξη εκθέσεων απόψεων στις αρμόδιες δικαστικές και ελεγκτικές αρχές και αλληλογραφία για την παροχή στοιχείων που άπτονται της υπηρεσιακής κατάστασης των υπαλλήλων της έδρας και της ΠΕ Αχαΐας,

  8. τη μέριμνα για τη νομική εκπροσώπηση των υπαλλήλων της έδρας και της ΠΕ Αχαΐας,

  9. την παροχή κοινωφελούς εργασίας από καταδικασθέντες ύστερα από μετατροπή της ποινής τους,

  10. τον έλεγχο γνησιότητας τίτλων σπουδών και του ποινικού μητρώου των απασχολούμενων στις υπηρεσίες της έδρας και της ΠΕ Αχαΐας,

  11. την προετοιμασία θεμάτων για την εισαγωγή τους στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο (αναγνώριση προϋπηρεσίας, συνάφεια μεταπτυχιακού, άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή κλπ.) που αφορούν τους υπαλλήλους της έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας,

  12. την εφαρμογή του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας του ν.4440/2016.

 

Το Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Κίνησης Οχημάτων είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. ττη μέριμνα, κατόπιν αιτημάτων των Υπηρεσιών της Έδρας και Π.Ε Αχαΐας, για την συντήρηση και αποκατάσταση μικροβλαβών,

     

  2. τη μέριμνα για την σύσταση Γνωμοδοτικών Επιτροπών, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο, για την αξιολόγηση των αιτημάτων που αφορούν την επισκευή και συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων, του μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού των Υπηρεσιών της Έδρας και ΠΕ Αχαΐας,

  3. τη συγκέντρωση και προώθηση προς διεκπεραίωση στις καθ' ύλην αρμόδιες Υπηρεσίες της Περιφέρειας των αιτημάτων που αφορούν τον εξοπλισμό γραφείων (καρέκλες, γραφεία, ερμάρια κ.λπ.) και την τηλεπικοινωνιακή εξυπηρέτηση,

  4. την προέγκριση και έγκριση κίνησης των οχημάτων που ανήκουν στη Διεύθυνση Διοίκησης και κινούνται για την εξυπηρέτηση των αναγκών των Υπηρεσιών της Έδρας και Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας,

  5. τη συγκέντρωση, παρακολούθηση και διεκπεραίωση όλων των ενεργειών που έχουν σχέση με τη λειτουργία και κίνηση των ανωτέρω οχημάτων (καύσιμα , service, ανταλλακτικά, επισκευές κλπ.),

  6. τη προετοιμασία, προγραμματισμό και διεκπεραίωση όλων των ενεργειών που έχουν σχέση με την κάλυψη των απαιτήσεων της νομοθεσίας για την υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία και συγκεκριμένα για την παροχή υπηρεσιών τεχνικού ασφαλείας και ιατρού εργασίας, τη χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας (Μ.Α.Π.) και την προμήθεια γάλακτος για τους δικαιούχους Μ.Α.Π. εργαζόμενους της έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας,

  7. την προώθηση όλων των απαιτούμενων παραστατικών στην αρμόδια Διεύθυνση της Περιφέρειας για την εκκαθάριση των ανωτέρω δαπανών,

  8. την έγκριση για οποιαδήποτε μίσθωση ιδιωτικού οχήματος δημοσίας χρήσης για μεταφορά προσώπων και υλικών.

 

Το Τμήμα Συλλογικών Οργάνων είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. ττην παροχή κάθε είδους διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, την Περιφερειακή Επιτροπή και τις Επιτροπές του άρθρου 164 του Ν. 3852/2010, καθώς και προς τα μονομελή αιρετά και μη όργανα της Περιφέρειας δηλ. Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου, Προέδρους Επιτροπών, Εκτελεστικό Γραμματέα,

     

  2. την οργάνωση συνεδριάσεων, τήρηση πρακτικών συνεδριάσεων, παραγωγή, διεκπεραίωση, διαχείριση και αρχειοθέτηση εγγράφων, ρύθμιση συναντήσεων, τήρηση πρωτοκόλλου, τήρηση αρχείου αποφάσεων,

  3. την βεβαίωση των συμμετοχών των Περιφερειακών Συμβούλων στα Συλλογικά Όργανα της Περιφέρειας για την απόδοση των πάσης φύσης αποζημιώσεών τους,

  4. τη χορήγηση βεβαιώσεων για την ιδιότητα και τη χρονική περίοδο άσκησης καθηκόντων των μελών των Συλλογικών Οργάνων

 

Το Τμήμα Γραμματείας είναι αρμόδιο ιδίως για:

  1. την οργάνωση, ταξινόμηση και τήρηση του κεντρικού πρωτοκόλλου καθώς και του φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου της Διεύθυνσης,

     

  2. τη διεκπεραίωση και διακίνηση της αλληλογραφίας των Υπηρεσιών της Έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας,

  3. την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής, καθώς και για τη χορήγηση της επισημείωσης της Σύμβασης της Χάγης σε έγγραφα των υπηρεσιών της έδρας και της Π.Ε. Αχαΐας.

 

  • Αιτήσεις & Λίστες αναμονής ιατρικών ειδικοτήτων

    Οι αιτήσεις για ιατρικές ειδικότητες στην ΠΔΕ γίνονται πλέον μόνο ηλεκτρονικά μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής εφαρμογής (με χρήση κωδικών taxisnet.)

    Από 01-09-2024 οι τοποθετήσεις των ιατρών για άσκηση σε ιατρική ειδικότητα θα γίνονται με Απόφαση του Προέδρου/Διοικητή του Νοσηλευτικού Ιδρύματος, η οποία θα αναρτάται στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Άρθρο 1 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024).

    Για έναρξη ειδίκευσης τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 2 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται ως συνημμένα (σε μορφή pdf) στην αίτηση μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή. Προσοχή: Η Υπεύθυνη Δήλωση της παρ.ε του Άρθρου 2 της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης είναι απαραίτητo δικαιολογητικό, μπορεί να εκδοθεί μέσα από το www.gov.gr και θα υποβάλλεται σε μορφή pdf μαζί με όλα τα υπόλοιπα δικαιολογητικά της αίτησης 

    Για συνέχιση ειδίκευσης (δηλαδή όταν ο ιατρός για την συγκεκριμένη ειδικότητα που αιτείται έχει ήδη ασκηθεί σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της χώρας για κάποιο χρονικό διάστημα) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 3 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται ως συνημμένα (σε μορφή pdf) στην αίτηση μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή.

     

    Για υποβολή αίτησης ιατρικής ειδικότητας πατήστε ΕΔΩ: eisodos

     

    ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περίπτωση κενής θέσης θα διαβιβάζονται στα Νοσηλευτικά Ιδρύματα  προς τοποθέτηση οι αιτήσεις των ιατρών που διαθέτουν πλήρη φάκελο δικαιολογητικών (άδεια άσκησης ιατρικού επαγγέλματος, πτυχίο/πιστοποιητικό πτυχίου ιατρικής, πιστοποιητικό ολοκλήρωσης προκαταρκτικού σταδίου ειδικότητας κ.λ.π.). Σε αντίθετη περίπτωση θα προτείνεται για τοποθέτηση ο επόμενος ιατρός από τη λίστα αναμονής που διαθέτει πλήρη φάκελο δικαιολογητικών (άρθρο 1 της Υ.Α. -ΦΕΚ 4576/τ.Β’/06-08-2024 και υπ’ αριθμ. Γ4δ/Γ.Π.οικ.59808/15-11-2024 εγκύκλιος του Υπουργείου Υγείας).  Οι ιατροί οφείλουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη να υποβάλλουν στην Υπηρεσία μας τυχόν εκκρεμή δικαιολογητικά (επιλέγοντας την 03 -Αίτηση υποβολής συμπληρωματικών δικαιολογητικών της ηλεκτρονικής εφαρμογής της ΠΔΕ) προκειμένου να είναι πλήρης ο φάκελός τους.

     


    ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ

    Συγκεντρωτικός Πίνακας ανά ειδικότητα στα Ν.Ι. της Π.Δ.Ε.

    Γ.Π.Ν. Πατρών "Παναγία Η Βοήθεια" (Ρίο)

    Γ.Ν. Πατρών "Ο 'Αγιος Ανδρέας"

    Γ.Ν. Παίδων Πατρών (Καραμανδάνειο)

    Γ.Ν. Ανατολικής Αχαΐας

    Γ.Ν. Αιτωλοακαρνανίας

    Γ.Ν. Ηλείας


     

    ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ (αποστολή αιτήσεων αποκλειστικά μέσω e-mail)

    Μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    1) Για όσους δεν διαθέτουν ΑΦΜ ή/και ΑΜΚΑ και κατά συνέπεια κωδικούς taxisnet. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι κατά περίπτωση:

    • Για έναρξη ειδίκευσης τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 2 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024. Προσοχή: Η Υπεύθυνη Δήλωση της παρ.ε του Άρθρου 2 της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης είναι απαραίτητo δικαιολογητικό, μπορεί να εκδοθεί μέσα από το www.gov.gr και θα υποβάλλεται σε μορφή pdf μαζί με όλα τα υπόλοιπα δικαιολογητικά της αίτησης.
    • Για συνέχιση ειδίκευσης (δηλαδή όταν ο ιατρός για την συγκεκριμένη ειδικότητα που αιτείται έχει ήδη ασκηθεί σε οποιοδήποτε νοσοκομείο της χώρας για κάποιο χρονικό διάστημα) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι τα οριζόμενα στο Άρθρο 3 της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) που έχει τεθεί σε ισχύ από την 01/09/2024.


    2) Για αιτήσεις υπεράριθμων ιατρών (για λόγους υγείας και για αθλητές πτυχιούχους ιατρικής σχολής) θα υποβάλλονται μαζί με την αίτηση και τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στο Άρθρο 5  της υπ' αριθμ. Γ4δ//Γ.Π.οικ.37686/11-07-2024 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 4576/τ.Β'/06-08-2024) εκτός από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έναρξη/συνέχιση ειδίκευσης όπως αναφέρονται στα άρθρα 2 και 3 της ίδιας Υ.Α.


    Για την υποβολή της αίτησης μέσω e-mail σε κάθε περίπτωση: Συμπληρώνετε τις παρακάτω φόρμες (αίτηση και υπεύθυνη δήλωση), τις υπογράφετε, τις σκανάρετε σε μορφή pdf και τις αποστέλλετε μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (όπως αναφέρονται παραπάνω) στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας ΠΔΕ.

     

    Αίτηση για ειδικότητα

    Υπεύθυνη δήλωση ειδικότητας

     


Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας σε αυτόν. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο αποδέχεστε την αποθήκευση των cookies στη συσκευή σας. Λεπτομέρειες για την Πολιτική Ιδιωτικότητας στο σύνδεσμο privacy policy.

Αποδέχομαι τα cookies από αυτόν τον ιστότοπο.